30 augusti 2008

ett, tu, tre...

...så har veckans vardagar runnit iväg.
Jobb som vanligt mellan 6.30 - 15.00. Och sen tror man att man ska hinna med såå mycket på em/kvällarna.
I tisdags var jag iallfall till min lokala quiltförening. Det är ett bra tag sedan jag var med på någon träff där. Skoj var det att träffa gamla bekanta och även lite nya ansikten. Hoppas jag har energi till att delta i aktiviteterna där.
Sen är man ju blandmissbrukare...har halkat dit på scrapbooking för nå´t år sedan. Både på papper och digitalt. Nu har Abf en scrapbookingkurs under hösten som en jobbarkompis lurade med mej på. Det innbär att tisdagarna är mer än väl uppbokade. Varje tisdag scrapbooking och varannan tisdag quilt-träff....bra gjort vá.
...nu är det dags för en avkopplande promenad med voffsen, sen får vi se vad kvällen ger. Kanske jag rentav tar mej fram till symaskinen. Jag har ett "nästan färdigt arbete" som vore skönt att få avklarat. Mer om det en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar