20 september 2008

helg igen...

...Hejsan.
En vecka sedan sist. Egentligen har jag inte tid att sitta framför datorn. Men ibland blir man fast. Jag tänkte mej ett sidhuvud och nu har jag löst det. Det får duga tillsvidare, vad tycks förresten? Finslipar lite till en annan dag.
Veckan som gick försvann väldigt snabbt kan man säga. I tisdags var jag på scrapbookingkurs hos Abf. Det ska bli spännande att se vad den kan ge mej. Vi beställde lite attiraljer för att kunna börja jobba nästa träff. Jag behövde inte så många saker, man är väl hamster sen tidigare. Det som saknas är nog papper. Är man petig så duger ju inte vilka färger som helst, det blir förmodligen en sväng till Panduro tillsammans med lite foton för att färgmatcha.
Imorgon blir det kurs hos Blockmakarna, min lokala kviltklubb. Vi ska ha "Spill o Restfest". Spännande. Så nu är det till att fixa o packa till det. Trodde väl att jag skulle förberett redan förra helgen...är man en tidsoptimist kanske.
Nej, som sagt... här finns inte tid till att sitta.
Ha en bra lördag!