21 september 2008

spill och restfest...

...det är namnet på kursen jag var på idag. En alldeles otroligt skoj kurs. Jag gillar ju att sy av "scraps" och det här var precis det vi gjorde. Fick en massa bra tips på vad man gör med rester. Jag tillverkade faktiskt en del block under kursen så få se om jag får till något under veckan. Vore ju ganska skönt om det kunde bli något som blev klart nångång. Det är så lätt att påbörja en massa som sedan blir liggandes. Förra söndagen te.x påbörjade jag en duk  efter en idé som bara liksom hoppade på mej....men så går veckan...å där ligger mitt påbörjade alster och tror att det är ett ufo...
Nu är det förberedelser inför morgondagen och en ny arbetsvecka som gäller. Med fotografering på onsdag, fy..bilderna ska läggas ut på skolans hemsida. Så alla kan se vilka som jobbar på skolan.
Ha en skön vecka.