9 oktober 2008

lite nytt...

..så här mitt i veckan. Jag har deltagit i ett tygbyte med 6 inch-bitar igen. Denna gången var temat höst. Så här ser mina inbytta tyger ut:
Jag skickade iväg fyra buntar med 6 st 6"-bitar och fick tillbaka dessa vackra bitar. Tack för dem. Tror jag lägger dem i samma hög som de första bitarna jag bytte till mej, de i det gröna bytet. Funderar på "disappearing 9-patch"Grönt o Höst fungerar ju bra tillsammans.

Måste bara berätta att jag beställde tyger i måndagseftermiddag från USA. Klockan 18.45 meddelar dom att tygerna är på väg. Idag, torsdag-förmiddag hade jag dom i brevlådan. Visst är det skoj att de går så snabb att få varor från "landet over there". Och till ett fantastiskt pris också, 540 kr. Med moms och lite tullavgifter så skulle det komma upp i priset kring 750 kr. Exakt lika tyger inköpta i Sverige hade kostat nästan det dubbla! Här är dom:
 Jag är nöjd, ..... ha en fin fortsättning på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar