5 oktober 2008

scrapbooking...

...har jag pysslat med idag. Det är förfärligt så fort tiden rusar iväg...
det ser ut som ett bombnedslag när jag håller på. Det räcker inte med ett bord. Nejdå... golvet är full det också. Och så blir resultatet inte större än 12 x 12 inch, dvs. ca 32 x 32 cm.
Det här är vad jag åstadkom idag. Sydde en tre-stegs-zz runt om med dubbel glansig tråd. Syns inte så bra här men jag blev ganska nöjd med det.
Jodå, jag är en höstmänniska... ifall du tycker det är mycket med hösttema på mina sidor...
I förmiddags var jag duktig och ordnade med mina scraps-tyger.
Skar upp dom i olika kvadrater och sorterade in dom i plastpåsar. 
Härligt att ta fram när skaparglädjen sätter fart.
Nu så är det slutpysslat och det är dags för förberedelser inför veckan som kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar