3 oktober 2008

skön fredagskväll

... Hej, tänkte skriva ett par ord innan jag kopplar av för kvällen.
Veckan som gått har varit intensiv, som vanligt får man väl nästan säga nuförtiden. Inte vet jag om det beror på åldern eller om jag trivs med tillvaron. Eller kanske både och.
I tisdags så var det scrapbooking-kurs. Vet inte vad jag ska säga om den. Ger den väl ett par veckors chans till, men hittills så har den inte gett mej så mycket. Vet inte hur mycket man kan kräva av en ABF-kursledare. Känns iallafall som det saknas en del där. Tyvärr får jag väl säga.

Jag bor ju i Roslagen och då har vi höstmarknad både i Norrtälje och Rimbo första onsdagen o torsdagen i oktober varje år. Jag brukar välja någon av dagarna och i år blev det torsdag och Rimbo marknad. Mycket krimskrams är det på dessa marknader men det finns även lite annat av olika värde. För det mesta åker jag dit och tror att jag inte kommer att behöva så mycket pengar, för jag ska ju inte handla något.
Vad tror ni?
Rätt, det blev ...8 par strumpor, 4 par alpacka-sockor, plastpåsar, naturgodis, munkar och pricken över i:et, tre franska ostar + en Norrtälje-variant av prästost... mums.
...så nu är det ost o tillbehör som gäller.
Hörs i morr´n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar