4 oktober 2008

spill o restfest fortsättning...

... en liten stund framför symaskinen och en liten stund med synål och så är löparen färdig. Löparen som blev påbörjad på spill o rest-kursen för ett par veckor sedan... så här blev resultatet:
Klickar du vidare till nästa bild så är det en detaljbild på kviltningen. Tyvärr lite suddig. Vet inte om det är stygnen mot enfärgad bakgrund som gör det. Jag får iallafall inte till det...
Nu känner jag mej ganska nöjd med duken och ska lämna den till en jobbarkompis som jag skojat med. Hon är inte så intresserad av lappteknik men pysslar med annat handarbete. Eftersom duken kommit till med spill o  rester så har jag sagt att hon ska får en duk gjord av "gamla" rester... jag får väl se om hon uppskattar det.

Nu ut i friska luften ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar