26 oktober 2008

stjärnor och kuber...

det var vad jag fick till idag. Inte helt lätt att fläta tyger, kan jag konstatera så här i efterhand. Men övning ger färdighet. Det är väl bara att ge sig på ytterligare ett träningsprojekt. 
Så här ser dagens resultat ut iallafall:
Inte vet jag om jag ser konstigt eller om det är min man....jag tycker att det är kuber, min man ser fiskar!?....
Här tycker jag att jag kan ana stjärnor, lite dålig kontrast kanske, men man lär sig förhoppningsvis. Det är alltid svårt att välja tyger innan man har lärt sig "tänket" bakom en teknik.
Skoj har det varit och det har krävt en del koncentration. 
Alldeles säker kommer jag att använda mej av tekniken fler gånger.
Eftersom kursen hölls i en av mina favoritbutiker så blev det förstås en del inköp också, en linjal, en bok, en sprayklisterflaska och naturligtvis en del tyger.
Nu är det mörkt och tid för förberedelser inför en ny arbetsvecka. Vi har höstlov på skolan med det innebär inte ledigt för oss. Däremot lite avbrott i vardagen med lite kurser och tid för annat nödvändigt. 
På fredag är vi lediga, skönt.
Ha det gott! På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar