22 november 2008

snö...

det har kommit massor av snö idag...härligt. Ca 15 cm och -2 grader just nu. Jag gillar vintern. Friskt, rent och ljust blir det med snö.
Veckan har som vanligt rullat iväg...idag har vi haft öppet hus på skolan där jag jobbar. Det innebar jobb för min del, mest positivt trots att det är helg.
Måste också visa upp mitt postkort som jag fick från Finland i veckan. Jag har tidigare berättat att jag håller i ett sådant byte på en mejlinglista jag är aktiv i.
Denna gång är temat advent. Se vad jag fått:
Tänk på att storleken på kortet inte är större än 10 x 15 cm!! I varje ficka finns en liten överraskning. Jag är så glad att just jag fick detta kort. Tack till Brit-Mari Grägg från Vörö, Finland.
Själv så har jag inte ens kommit iväg till symaskinen för att skapa mitt kort...

Imorgon blir en utedag...har varit dåligt med det idag...
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar