2 november 2008

söndagskväll...

och helgen är över. Av tusen saker så har väl några blivit avverkade. Jag har bl.a. gjort min läxa i scrapbooking. Den här veckan hade vi en skiss vi skulle rätta oss efter. Det gick ju an. Förra veckan däremot så var det värre, då var temat "jag". Jag som inte är så pigg på att bli fotograferad blev  lite ställd. Fuskade och gjorde ingen läxa . Men nu så har jag idén, måste bara fixa bilder först.... hoppas fixa under veckan som kommer. Jag har också scannat mina skolalster idag. Scannern tar ju bara A4 så jag måste klippa och klistra i Photoshop för att få till det. Layouterna är 30,5 x 30,5 cm i original. Här är de:





Lite sparsmakade, men jag har svårt att "komma loss". Andra använder knappar, band, spets och sån´t...det vill jag ha när jag syr.

Ha en skön vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar