15 november 2008

veckan som gått...

...man kan säga att den rusade iväg.
I tisdagskväll var det scrapbookingkurs. Vi gjorde julkort. Har tyvärr inga klara ännu, men på god väg..bevis kommer så småningom.
Vi utmanar varandra till nästa vecka med att scrappa ett kort som kommer från en annan kursdeltagare. Min lott blev att scrappa två svartvita bilder på bebissyskon. Flickor....hmmm, jag som inte är så rosa eller pastellig..(är lite konservativ där, jag tror att det ska vara sån´t till bebisar ). Vi får se vad som blir av det. Har lite idéer i "bakhuvudet".
Torsdag och fredag avverkade jag i Lund och Malmö. Var på utbildning genom jobbet. Mycket givande och inspirerande. Men det tar lite på krafterna att vara på resande fot .  Det är inte så ofta jag har varit i Skåne. Mest har det varit genomfart för vidare resa söderut. Trots årstiden måste jag säga att landskapet är vackert. Lund var också en positiv överraskning med sin mysiga kullerstensgator och gamla kvarter. Väl värt ett besök igen.
Dagen idag går mest i vilandets tecken....beror det på åldern tro?
Nu är det dags för en uppiggande promenad med vovven. Frisk luft skadar aldrig. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar