30 december 2008

bilder...

på mina senaste alster är nu upplagda i galleriet. 
Här visar jag mina karameller, Lizzans mininecessärer... fler ska det bli.
Tack Lizzan för det gulliga mönstret.  Min löpare som också är gjorda med charmpackbitar hittar du i galleriet efter mini-nessarna. Jag tror att Moda Fossil Fern-tygerna är mina favoriter fortfarande. 
De har ju funnits i några år och jag njuter ännu av att arbeta med dem.
Dagen idag har jag också ägnat lite grann i syrummet. Tänkte göra några till karamell-nessar... men fort går sällan bra. Jag tänkte rationalisera lite och satte igång med att massproducera trianglar. Hej o hå vad bra det gick... om jag ska ha en annan variant på triangelmönstret ja... Det går ju visserligen att använda dem ändå. Men jag är en petig typ och har svårt att jobba vidare om det inte är riktigt rätt...så sprätten kommer fram nu. 
Jag vill ha mina trianglar rättvända.
Tror jag försvinner upp i syrummet ett tag till nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar