12 december 2008

mat, mat, mat...

95 kg köttbullar
95 kg prinskorv
80 kg potatisstrimlor
40 kg ansjovis-sill
110 kg julskinka
100 liter mimosasallad
120 liter rödbetssallad
ägg i mängder, sillar, mm, mm...
det och mycket mer serverade vi på vårt julbord i onsdags. 2300 lunchgäster.
För tillfället är jag lite less på julmat kan man säga. Men jag kommer igen
På en av nätquilt-listorna jag deltar i har vi genomfört ett julkortsbyte den här veckan. Dessa kort blev mina, Tack till Catarina, Kerstin, Annicka. Jag gillar alla mina tre kort. 
En annan aktivitet som pågår på en av listorna är ett julklappsbyte...jag har skickat iväg mina två julklappar och har mottagit en än så länge. Den andra är på ingång vet jag... en av klapparna ska var "köpt" och en av dem ska vara sydd...  hmm, jag är så nyfiken!
Nu är det dags för På Spåret, ett av mina favoritprogram. Det kan jag inte missa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar