24 januari 2009

A Christmas Wish...

Nu kan jag skryta med att ha gjort klart block nr 1 i denna bom också. Känner mej väldigt nöjd, så skoj det är att få skapa! Att handsy är inget jag drömt om men nu måste jag nog erkänna att det är lite mysigt. Så här ser mitt första block ut i denna bom (block of the month) som jag ska följa i år.
På originalet så är det tänkt att man ska brodera ordet "Love" i mitten. Jag tänker vänta med det för att se vad kommande block ska få för ord. Kanske jag väljer att göra om orden till svenska istället. Eller så struntar jag i orden helt. Jag tycker blocket är tillräckligt fint ändå.

Fortfarande trist väder...får nog trots allt strunta i det och ge mej ut på en prommis med vovven. Belöningen är att det är skönt att komma in igen och få fortsätta greja med lite pyssel. Vi får väl se vad dagen kan ge...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar