11 januari 2009

för liten...

men ändå, jag har sytt en synecessär. Lite bråttom hade jag...varför? kan man ju undra... Men jag har i alla fall sytt och då känner jag mej nöjd.  Så här blev den:

Det är lite svårt att fota i kvällsljus o inomhus. Får försöka komma ihåg att ta nya bilder vid senare tillfälle.
Jag har gjort lite fack på "ryggdelen" och en liten "flärp", med vadd i för nålar, på framdelen alldeles nedanför dragkedjan på insidan. Tror ändå, trots storleken att jag kommer använda den...
Nu har jag också hittat en stitchery BOM (block of the month) som faller mej i smaken. Den här ska jag göra under året:  willowberrydesigns.typepad.com/   Jag tycker det är så fint med stitchery. 
Hoppas bara jag har tålamod att följa den.
Nu får jag väl anse mej nöjd för den här helgen... återstår att göra sig redo för en ny arbetsvecka, den här med 5 arbetsdagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar