12 januari 2009

sömnproblem...

vad beror det på? Fullmånen? ...hehe... Iallafall så hade jag svårt att sova inatt. Det är inget problem som jag brukar ha. Kanske berodde det på Anette L:s superfina bilder på månen. Bilderna är förtrollande vackra. 
Första dagen på arbetsveckan avklarad, lite jobbig blev den. Sjukdomsfall och ingen vikarie att tillgå. Förhoppningsvis så är vi full styrka imorgon.
* * * * * * *  
I morgon har Blockmakarna sin första träff för terminen. Jag har tänkt ta med ett stitchery att arbeta med. Det passar utmärkt med lite handsöm där. Om jag bestämmer att det får bli mitt "träff"-arbete så borde det kunna bli klart under året... å det ska jag väl klara av.
Nu är det nog bäst att jag förbereder det också,  så jag inte sitter här o svamlar bort tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar