9 januari 2009

tre dagars arbete...

och jag känner mej sliten Nåja, så farlig är det inte. Men nog känns det att jag har varit ledig ett tag... det dröjer ett tag innan kroppen är igång igen.
Nu ska jag fundera ut var det ska bli av helgen...tror ni att det är problem med det? Nehej... den lär försvinna fortare än jag anar. Om optimisten får som hon vill så görs väl "den där necessären" som det pratades om för ett par dagar sedan...
Men hörni... vad trist att vårt fina vinterväder har försvunnit. Vi hade så vackert med en massa rimfrost i ca 2½ vecka och 5-10 minusgrader. Torr, rent o ljust.
I morse tittade jag på termometern. 4 grader visade den...jag trodde minus men det visade sig att det var plus! Så termometern rör på sig, kan man säga.
Nu ska vi ha en skön em/kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar