21 februari 2009

efter en slitsam vecka...

så vill jag bara visa att jag fortfarande finns till. Min arbetsplats ha blivit en byggplats den här veckan. Det fortsätter ytterligare 1 och en halv vecka till. Men vi sportlov nästa vecka och så har jag så´n tur att jag är ledig veckan därpå.
Att vi har sportlov betyder att personalen har utbildning medan eleverna har lov. Jag jobbar som kock i ett kök som gör mat till 2400 elever i Norrtälje kommun. 
Trots allt vad som sägs i tidningar o TV om vår yrkesgrupp så har vi kontinuerlig utbildning.
 ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Någon sömnad har det inte blivit under veckan. Vi får se vad som blir under dagen... jag vill...men det finns så många andra måsten. Sen har vi ett underbart väder idag också. Vovven o jag tar nog en långpromenad för att tillgodose dagsbehovet av solljus. 
Återkommer med resultat av dagens sysslor...om något nu blir gjort som är  värt att nämna.
Ha en bra dag, allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar