15 februari 2009

flitens lampa...

har lyst idag... kan man kanske säga. Jag har iallafall gjort mer idag än igår. Nog kunde jag varit ännu mer effektiv men visst är det meningen att man ska vila också, eller hur?
Jag har hunnit en bra bit på väg med handsömnaden på mitt Verandah Views-block. Det blir så puttenuttigt fint. Jätteskoj att göra, glad att jag hoppade på det projektet.
Sen har jag förberett ett annat litet projekt som jag inte kan visa ännu. Jag kan inte sy klart förrän om ett par veckor. Tänker  iallafall visa det eftersom vi i helgen har haft Alla Hjärtans-dagen. Smygtitt här:
Jodå, det är samma hjärta som jag hade på min hjärtelöpare som jag visade för ett tag sedan. Det råkade bli ett förmycket, och nu passade hjärtat utmärkt som dekor till denna tingest.
Nu börjar nedräkningen till min vintersemester. En veckas ordinarie jobb och sedan 4 dagars utbildning...sen bär det iväg. Ser jättemycket fram emot det.
Vi är ju ganska bundna vid att vara hemma eftersom vi har djur här på gården, men denna vecka på året är "helig" för oss. Rapport om det äventyret följer.
Nu lite pyssel inför morgondagen och så blir det nog lite stitchery en sund till.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar