4 mars 2009

härliga dagar...

har vi här i Grövelsjöfjällen. Skidåkning, avkoppling och sköna kvällar. Vovven myser av att få vara med husse o matte ute en stor del av dagen. Tyvärr har väl inte vädret varit så där toppen...men vi är nöjda iallafall. Mellan 0-4 grader kallt på dagarna, ingen blåst...så det är ju behagligt ändå.
Kvällarna betyder tid för lite pyssel. Jag har gjort ett par nåldynor till. SÅ roliga att göra   Jag har också kommit ikapp med mina B o M:ar. Här är A Christmas Wish:
Jag har valt att inte ha med den engelska texten. Ev. kanske jag gör en svensk text så småningom... vi får se.
Med hit till fjällen har jag min reskamrat sedan fler år tillbaka, en Singer Featherweight, den har kommit fram nu ikväll. Jag tänkte testa min nya "äppelskruttmall"....men det sk*t sig, kan man säga... inte fixar jag att sy böjda former.......det är lika bra att jag håller mej till fyrkanter. Återkommer med något resultat i någon form. Nu ska jag nog dricka lite vin och koppla av en stund.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar