26 april 2009

stjärnor i lime och svart...

...det är vad jag sytt idag. Glatt överraskad är jag också.  Jag åkte iväg i morse i tron om att jag har anmält mej till en kurs som nog inte är så svår...(hmm). Där fick jag ändra min åsikt ganska snabbt. Jisses vilken härlig kurs. Jag har sytt stjärnor i stack´n slash-teknik och där fick man tänka till. Inte bara en gång utan fler gånger . Skulle egentligen vilja fortsätta att sy nu ikväll, men det är ju arbetsdag imorgon.
När jag ändå var i Uppsala passade jag på att springa in på Nya Ikea. Opps, det var inte bara att springa in där...hihi, det första jag missade var att man faktiskt ska ta trappan upp en våning för att komma till butiken. Men det var inte bara att knalla in där heller, nejdå, en våning till skulle man innan man kom in i butiken. Eftersom jag inte skulle ha möbler utan lite förvaringskorgar och en pall så var det "bara" att leta sig neråt  igen för att sedan betala och ta hissen en våning till ner. Ja, ja, det känns väl bättre när jag varit dit ett par gånger....och lärt mej hitta.
Nu är det dags att ta kväll, bild på dagens sömnad får bli en annan dag.
Ha en skön söndagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar