24 maj 2009

gladväska...

jodå, det blev en väska. En AnnKa:s Gladveska., en rejäl handväska tycker jag. Annars är jag ju en ryggsäcks-människa men tyckte det kan vara skoj med en lite finare väska som ombyte. Väldigt mycket pyssel men inte så svår. AnnAKa:s mönster är så perfekta. Tar man sig bara tid att följa dem så stämmer allt perfekt i slutändan.
Här är bild på min Gladväska:

Eftersom jag egentligen gillar ryggor med så har jag sytt en ryggsäck a lá Lizzan för ett par år sedan. Den har jag nog aldrig fotat tidigare. Men idag fick den ställa upp för fotografering. Också den en härlig modell som jag egentligen skulle kunna göra fler av... men tiden...

Nu skiner solen lite halvt genom molnen. Tror jag tar en fika på trappen. Nästan så jag tror att jag också tar fram en av mina stitchery-bom:ar och syr vidare.

Lodjuret har vi inte sett och hört något mer om... peppar, peppar, brukar man säga vá?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar