10 maj 2009

stjärnorna...

...har ju glömt dom! Här har varit stiltje på sömnadsfronten i en massa dagar nu. Jag har inte sytt ett stygn sedan jag var på stjärnkursen i Uppsala förra söndagen..hm..stämmer inte det var söndagen för det.. Tiden går åt till en massa annat nu på våren. Och helgerna är alldeles för korta, eller hur? Här kommer iallafall en bild på mina stjärnor. Hälften är sydda:

 Förhoppningen är väl att det kan bli en väska till skärmattan och linjaler att användas vid kurstillfällen. I dagsläget är det en kasse från Kapp-Ahl som gäller. Inte så upphetsande.
...om en månad så är det bara två dagar kvar till sommarledigheten. Och sommarledigheten inviger jag med en resa till Luleå för att träffa andra lika tyg och sömnadstokiga som jag kan vara. Det ska bli så skoj.
Nu närmar det sig matdags.  Dags att koncentrera sig på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar