21 juni 2009

alldeles nyss...

så skrev jag mitt 100:de inlägg. Så mycket av värde har väl inte präntats men ganska skoj har det varit iallafall. Trevligt med cybervänner som kikar in emellanåt och ibland också ger en glad liten kommentar.
Jag har ju sett på bloggar runtom att man lite då och nu firar med utlottningar. Och det är precis det jag tänkte ha:  ett 100-inläggs-firande med en liten blygsam utlottning.
Något som är skoj att sy är ju små minisaker. Lizzan bjuder på ett mönster till mininessecär, som jag sytt dessa karameller efter.
 De är inte stora,  ca 10-12 cm breda o 10 cm höga.
Är det någon som vill ha en av dessa? Ja, då får du skriva en liten kommentar till det här inlägget. Dragning har jag på onsdag 24 juni kl 20.00 
Ha det gott o välkommen åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar