6 juli 2009

mygg...

... mygg hör sommaren till, eller hur? Jag var ju på sommarträff med listkompisar från QoL i Luleå och där lär det finnas mygg, men den enda mygga jag såg var den som Brita hade gjort och vars mönster vi deltagare fick. Nu har jag sytt min mygga klart och precis fotat den. Ljuset är väl inte riktigt bra för fotografering men det får duga... Jag har bytt ut den sämre bilden mot den här som är mer rättvis i färgerna:

Kanske är den blå färgen i skarpaste laget på bilden, något mildare i verkligheten. Till vingarna använde jag något som jag tror kallas för "spindelväv", köpte det på en kurs för Mikael Svensson för något år sedan. Tunt genomskinligt med fibrer kors o tvärs... kommer inte ihåg vad det skulle användas till...
Nu känner mej nöjd för idag, vi körde in det sista höet tidigare ikväll också.
Så nu är det dax för en stund framför tv:n.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar