5 oktober 2009

inhandlat...

På årsmötet så blev det ju lite inhandlat. Tänkte ni ville se det kanske?
Lite tyger för min Verandah Views-BoM, jodå, jag tänkte nog sy klart den.  Fast för tillfället har jag halkat efter. Ett mönster från Christl, en "storksax" och en sax att hänga runt halsen så att jag kanske kan hitta den när jag behöver. Den konstiga "splatten" är en överstrykningspenna i fem färger och en refill till min markeringspenna. En vliselinpanel för att göra tre st mobilfodral, det såg jättefiffigt ut och så har jag sett Kristinas fodral live som var alldeles precis lagom stort. En projektväska inhandlades också för 60 kronor hos Rikstäcket och så fick jag en väska av Bernina för att jag var så snäll och provsydde lite på en Bernina. Ganska nöjd med dagen med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar