29 oktober 2009

lediga dagar...

torsdag o fredag är jag ledig från jobbet. Lyx!
Idag har jag tillbringat lite tid vid symaskinen. Jag har förberett några julkort. På tisdag ska vi sy kort i min lokalgrupp Blockmakarna, tänkte jag skulle visa lite hur enkelt det kan vara. Så jag visar inga kort här och nu...det får bli efter tisdagens träff. Kortet jag visar istället är vad som fanns i min brevlåda härom dagen:

från lokalgruppskompisen Gunilla. Tack Gunilla, jag ska följa rådet .

Vovven och jag gjorde en härlig men kylig långpromenad i eftermiddags. Det känns verkligen att vintern är i antågande. Måste se till att KM lägger på vinterdäcken...
I morgon blir det nog lite trädgårdsarbete. Mååånga löv har ramlat ner... jag vill få bort dem innan det blir snö. Iallafall en hel del av dem...
Nu ska jag ta en sväng till symaskinen igen... ni ska alla ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar