12 oktober 2009

testpilot...

eller rättare sagt testsömmerska har jag varit i helgen. Jätteskoj har det varit. Det är inte alltid som det är legitimt att påpeka fel och brister. Men den här gången var det tillåtet. Inte blev Lizzan ledsen för det, tvärtom säger hon. Å det känns ju skönt, för då kanske man får äran igen.
Tack Lizzan för att jag fick vara med och testsy din supersöta skärmatteväska.
Här har ni mitt resultat, en grön scrapsrutig liten väska. Nu är jag redo att fara på kurs:
och en närmare bild på dekoren:



Nästa kurstillfälle för mej är den hemliga julkursen hos Kristina på Quiltbiten. Då blir det premiär för min fina väska.
Vill du se fler exemplar så kika in på Lizzans blogg från i söndags  och i dagens blogg finns ytterligare en variant. Fyra fina variationer av samma mönster.
Ha en härlig måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar