29 november 2009

1:a advent...

och jag ligger efter...inga stakar framme här inte.
Inspirationen på nolläge kan man säga. Det jag ägnat mej åt den här helgen är:
Jobbat extra igår. Grått o trist när jag åkte hem, "luften" gick ur mej.
Idag: Gamla vanliga stallskötsel, hundpromenad osv. Sedan så gjorde jag iordning tygbyteslappar, på QoL-listan är ett sån't byte på gång. Orange/gula tyger, det passar mej perfekt. Kuvertet är klistrat, frankerat och klart för avgång i morgon.
Samma lista har en "sy tillsammans" den här helgen. Hjärtan till jul är temat. Det ska vara hjärtan för dekoration, inte applikationer eller i täcken/dukar o liknande.
Mina blev ynka tre stycken. Bild kommer efter 30 november som är deadline.
Och nu återstår inte många timmar av denna första advent.
Hoppas vi får lite ljusare väderlek och så ser jag fram emot 2:a advent med förhoppningsvis mer energi är denna helg.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar