21 november 2009

några rader...

Hejsan, här är några rader från mej.
Inte mycket som händer här. Idag har solen visat sig och då måste jag passa på att njuta av den. Härligt med lite ljus.
QoL-listan har Sy Tillsammans den här helgen "Hjärtan till jul" är temat. Jag håller som bäst på att försöka få ihop några hjärtan och tror det kan bli ganska bra. Jag har lite svårt att blanda guld o silver, men så får det bli. Guld i tyget och silverdekor för övrigt... bara att acceptera. Annars blir jag inte  förrän jag besökt tygaffären igen.
Jag har surfat lite också och hittat ett par skoj saker som du kanske vill titta på:
En bra blogg som bjuder på en tutorial på en syväska:
Kika i högerspalten under "tutorials".
Den ser väldigt fiffig ut tycker jag. Tror jag ska ge mej på att göra en sådan så småningom. Passa också på att kolla in tipset på fina hörn, ett jättebra tips tycker jag. Hoppas att det funkar så som det ser ut.
Surfade lite till och hittade jättefina "julbiljetter" för dina julklappar och andra hälsningar till jul.

Bara att skriva ut på hårdare papper. Följ instruktionerna i bloggen. Ladda hem gör du genom att klicka på "biljetterna".
Nu tror jag att jag ska titta på Robinsson... Ha en bra lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar