7 december 2009

nej nu...

måste jag skriva lite här. Det känns som om det inte hänt så mycket. Å det har det väl inte heller egentligen. Men 7 dagar in i december och inte ett ord... det åtgärdas härmed.
Jag kan ju berätta att jag var på julkurs hos Kristina på Quiltbiten i Uppsala igår.
Vi pysslade med allehanda juldekorationer och även en löpare. Guld och glitter, rött o grönt... så julig och mysigt. Jag har ännu inte fotat mina saker som blev klara, hmm, inte så många men ett par hjärtan och en påse blev klara. Löparen är på god väg också.  Jag ville inte göra applikationen med maskinen jag hade med. Litar mer på min Pfaff som finns här hemma. Så förhoppningsvis har jag en fin löpare att lägga på vårt nya skåp som vi köpt till rummet.
Lite inköp blev det också, en ny rullkniv, en tråcklingspistol och en spraylimflaska.
Sen blev det förstås en del tyg...
Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar