1 januari 2010

1 januari...

2010... ett härligt nytt år har just startat. 365 nya dagar.
Jag var på väg att ge ett nyårslöfte, ett löfte att inte köpa några tyger i år. Att bara sy av tyger som redan finns i hyllorna här hemma.
Men...
jag ändrade mej ganska snabbt. För det här är året då jag ska besöka butiken på Österby Quilt (5jan), åka på syträff i Gnesta (5-7feb), besöka Syfestivalen (20feb), åka till Grövelsjön (v 10) vilket innebär en trolig resa till Röros eller Tynset, gå på kurs hos Quiltbiten (21mars), åka till Luleå på Quiltträff (19-20juni) och förhoppningsvis även till Värmland på träff där. Sen åker vi (KM o jag) till Island också men datum är inte bestämt ännu. Och i Reikjavik finns ju Europas största Quiltbutik!
Inte kunde jag avge ett sådant dumt nyårslöfte.
Nu önskar jag Er Alla en God Fortsättning på 2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar