4 januari 2010

feber...

Jaha... nu har KM, eller är det GF ;-)), smittat mej med sin förkylning. Jag kurerar mej och hoppas bli bättre på någon dag. Peppar, peppar, så är det inte ofta jag är sjuk. Trots feber så har jag hittat fram till symaskinen idag också. Men ännu finns inget färdigt resultat att visa upp. Jag blev påmind om att det kommer massa nya BoM:ar nu när det är nytt år. Så jag tog tag i min "A Christmas Wish" från 2009, kommer inte att göra alla blocken, beslutade mej istället för att montera ihop 6 st av mina 7 block till en löpare. Vad som blir av det 7:e blocket vet jag inte än, men en liten duk till fruktkorgen kanske, eller brödkorgen?
Idag har vi haft underbart vackert väder, solen har lyst och den har faktiskt värmt lite också. Tyvärr ingen promenad idag... och nu är det dags för mat och sen tar jag en stund vid symaskinen igen.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar