31 januari 2010

packad...

Idag har jag packat... jag ska åka till Gnesta o sy nästa helg. Hinner nog inte packa strukturerat under veckan så det var lika bra att göra det idag istället. Det är ju en del som ska med. Åsså har jag rengjort symaskinen och smort upp den.
Igår var Matilda o jag iväg till Uppsala. Vi var först till Quiltbiten och kikade på utställningen där. Yvonne Kervinen ställer ut en del av sina vackra kviltar där fram till den 13 februari.
Naturligtvis hamnade lite tyger i mina händer...
Därefter åkte vi ut till Österby Quilt och hälsade på. Hm... lite till hamnade i mina händer där också.
En jättetrevlig dag hade vi, Matilda o jag. Och nästa helg åker både hon o jag till Gnesta.
Någon sömnad har det inte blivit på ett tag...hoppas på nya krafter o tag på Gnestaträffen i helgen.
Ha det gott i kylan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar