20 februari 2010

snöoväder...

det blir nog ingen syfestival för mej. Snöovädret gör att jag tvekar. Igår var jag till Mörby, Danderyd, på en kurs för jobbet. Det tog mej nästan 2 timmar att komma dit, normalt tar det 45 minuter. Idag är vädret ännu värre så mitt beslut blev att skippa festivalen. Möjligen, eventuellt, kanske imorgon... men jag tror inte det.
Fastnar framför datorn istället... och surfar efter namn till vår lilla islandsvalp. Eydis får hon nog heta. Här finns bilder på henne: Kennel Isheim.
Kikade runt lite på bloggar tidigare i veckan och hittade denna nyckelgömma hos Lizzan. Den var så söt, så jag bara måste göra en sådan. Här är min variant.
Den var så snabbsydd och skoj att sy så det blir fler... Tack Lizzan för din fina beskrivning.
Nu är det dags för en eftermiddagsfika. 
Ha det gott i stugorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar