21 mars 2010

spiralväskor...

ja, så hette kursen jag var på idag. Jätteskoj har det varit och vi producerade massor. Jag är så nöjd. Det här vill jag fortsätta leka med under veckan. Här är en bild på en del av produktionen vi kursdeltagare hann med idag. Tyvärr hade jag bara mobilen att fota med så färgerna (och skärpan) är väl inte riktigt rättvisa:

Mina egna är sydda i samma tyg men i olika storlekar:

Vårdagsjämningen känns väldigt långt borta idag. Det har varit snöstorm och "vräkt" ner snö här idag. Jag tror nästan det varit det besvärligaste väglaget, som jag tycker, på hela vintern idag.
Vi fick stanna flera gånger på väg hem från Uppsala och göra rent rutan och torkarblad.
Nu känner jag mej nöjd för dagen och tänkte kika på TV:n en stund.
Ha en skön söndagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar