1 maj 2010

fotoutmaningen

Jag har ju alldeles glömt bort att jag skulle fortsätta med fotoutmaningen - en bild, ett motiv - 6 månader... som jag förlänger till 12 månader.
Denna gång får det bli en bild från första dagen i maj istället för sista veckan i april.
Så här ser det ut utanför mitt fönster idag:
Snön försvann på några dagar och vi har haft en ganska behaglig vårmånad under april. I torsdags när jag åkte hem från jobbet så visade termometern 19+ grader kl 16.00. Klockan 20.00 samma dag var det 9+ grader. En alldeles jätteskön vårkväll med mysig skogspromenad med min lilla Eydis.
Trädgårdsmöblerna är på väg fram och ska oljas under helgen, sen är det bara att fortsätta njuta av vårens framsteg.
För en månad sedan såg det ut så här:

Ha en trevlig 1:maj allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar