13 juni 2010

äntligen...

efter ett par intensiva veckor på jobbet så är jag äntligen ledig. Just nu "slöar" jag bara.
Här är blåsigt och kyligt, känns inte alls som sommaren är här... eller rättare, det är väl sommaren som är här. För som vanlig har man förväntningar på att det ska vara lagom varmt och soligt. 
Men oftast är det ju så här det ser ut.
Nu ser jag iallafall fram emot en händelserik sommar för min del. Jag börjar så smått med en liten resa över nästa helg till Luleå för att träffa QoL-tjejerna. Den här gången stannar jag ett dygn till, var ju där förra året också. Jag tänkte bl.a hinna med en sväng till Gammelstad och kulturarvet där.
Idag har jag roat mej lite vid symaskinen också. Det blev en större variant av spiralväskan. Den här passar till en vinflaska. Kul att testa idéer, den blev ganska perfekt. Kunde förstås ha varit något större i vidd, men det får jag testa mej fram till nästa gång jag gör en... 
Så här ser dagens version ut:
 Ha det gott, tror jag försvinner upp till symaskinen igen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar