24 juni 2010

lite sommartips...

...Hejsan så här på kvällskvisten.
Nyss hemkommen från valpkursen så fick jag för mej att tipsa mina besökare om lite skoj saker.
Jenny of ELEFANTZ börjar med en ny spännande stitchery-bom i 4 månader. Den ser så fin ut. Kanske något att hänga med på, 4 månader ska väl vara ok, eller hur!
Complete crafts Give-thanks Stitch-A-Long-project är också ett sött stitchery-projekt som pågått ett tag nu. 23 delar ska det visst bli, just nu har del 16 släppts. Alla delar finns kvar att ladda hem.
Sist men inte minst... En ny skandinavisk quilttidning ser snart dagen ljus: myQuilt, den ser lovande ut tycker jag. Självklart har jag redan beställt min prenumeration och ser fram emot första numret som kommer vilken dag som helst.
Nu tror jag nog att det snart är dags att hoppa i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar