5 juni 2010

nedräkning...

...snart så är jag inne på sista arbetsveckan för den här terminen. Vad det ska bli skönt att vara ledig. Måste nästan erkänna att det märks att åldern inte är 24 längre... men det sitter långt inne. 
För egentligen är man väl inte äldre än så i sinnet.
Den här veckan har jag hunnit avverka Vårruset en kväll och sedan ännu en trevlig sommarkväll tillsammans med jobbarkompisarna. Vårruset gick i tisdags och i onsdags då vi deltog med vårt lag. 18000 deltagare på tisdagen och 15000 på onsdagen... helt ofattbara siffror tycker jag. Men så skoj att delta, som lag får man en picknickkorg efter målgången som vi intog i en ljummen försommarkväll i gröngräset. Jättetrevligt.
Sytt har jag gjort också. Kan ju nästan säga att jag snöat in på necessärer efter kicken från FQ. Det har jag förstått att fler än jag gjort .
Lite pyssel är kvar med den sista nessen, sen ska jag fota hela gänget. Förhoppningsvis är jag klar i morgon.
Nu är det också nedräkning fram till min Luleåresa. En uppföljning på förra årets träff med glada QoL-kompisar (QoL= Quilt o Lappteknik-forum på Yahoo). Det ska bli så skoj att åter träffa dem och ytterligare nya ansikten.
Nu kilar jag nog upp till symaskinen, ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar