17 juni 2010

packning pågår...

I morgon bär det av...till Luleå. Vad ska man packa?! Vad ska man sy?! Vilka tyger ska man ta med?! Svåra frågor!! Ska piloterna jobba? Eller strejkar de?
I morgon kl 11.25 vet jag, för då sitter jag förhoppningsvis på flyget. Om jag skulle råkat packa med fel saker så tror jag inte att det går någon nöd på mej. Jag är tillsammans med ett gäng härliga syfantaster i en superhärlig butik, Quilterian...hela helgen. Vi ska sy, mysa och äta gott och sy igen. En härlig sommarbuffé är beställd för att intagas kl. 19.00 på lördagskvällen.
Nu är det dags för mej att åka o handla lite till mina karlar som är hemma och håller ställningarna här.
Var runt en sväng i trädgården och hittade härligt färgglada blommor, svärmors förtjänst... jag har inga gröna fingrar. Varsågod o njut:
Ha det gott alla och njut av sommaren.
Återkommer i nästa vecka med en liten Luleå-rapport.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar