23 juni 2010

sorterat bilder...

Nu så... har jag sorterat bilder från Luleå. Märker att jag glömmer bort att fota. Måste skärpa mej till nästa träff... jag har t.ex inte varit runt i lokalen och fotat alla deltagare. För att inte tala om en massa fina projekt som jag också missat att fota. Men håll tillgodo av det som ändå fastnade i min kamera. Här är mitt album med bilder från Luleåträffen 2010.
Titta vilken fin nåldyna jag fick av Kristina från Arjeplog, min bordkamrat vid träffen i Luleå. Jag har visst talat om att jag gillar får... Tusen tack för den gulliga nåldynan, Kristina!

Här är lite bilder från Gammelstad och kyrkbyn där.  









Ha det gott alla!


PS. För er som kanke vill åka nästa år och undrar vad det kan kosta att resa till Luleå. 
Jag betalade 985.- t o r för flyget (Arlanda-Luleå) som jag bokade tidigt. Vandrarhem tre nätter inkl. frukost o lakan kostade mindre än 800.-. 
Man behöver inte vara där tre nätter... jag vill se mej omkring lite därför stannade jag extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar