15 juli 2010

jag är med...

Jag är med i ytterligare en utmaning... för när jag var i Luleå antog jag den här. Är ju egentligen lite skraj för sånt men ska ge mej f*n på att fixa den. Härliga blommiga tyger i vårfärger. Två egna tyger får läggas till och 10 oktober ska allt vara klart. Hmm... jag har ännu inte kommit på något helt självklart, det så mycket enklare om det bara poppar upp en idé som man spinner vidare på. Här är en bild på tygerna som ska användas.

Inte något som jag skulle köpa i vanliga fall... så det blir verkligen en utmaning.
Tycker jag nog att jag redan varit ganska tuff. För någon vecka sedan gjorde jag klar en annan utmaning som jag fått av Maja. Samma sak där, inte något tyg jag skulle köpa. Men desto roligare med utmaningen på så sätt. Men det resultatet visas som sagt inte förrän 20 augusti. Vi är fler som fått samma utmaning och det ska verkligen bli skoj att se var som skapats i stugorna.
Nu drar det ihop sig till middagsstund. Ha dé!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar