3 juli 2010

svart eller rött...

ja, det är frågan nu när jag tänkte att det är dags för en liten utlottning igen hos mej. Förra sommaren vid den här tiden hade jag skrivit 100-inlägg och firade det. Hur många inlägg det blivit till nu har jag inte tagit reda på och det spelar egentligen ingen roll. Jag tycker det är skoj att skriva när jag känner för det och det är förstås JÄTTETREVLIGT att ha besökare till bloggen. Ännu mer skoj är det när besökarna lämnar spår efter sig i form av en liten kommentar. TACK för dem alla ni kära besökare.
Ja, utlottningen då...
I sista numret av "FatQuater", den svenska quilttidningen, så fanns en bra beskrivning på att sy necessärer på ett rationellt sätt. Jag gjorde ett gäng men har nu så många små att jag vill dela med mej.
Dessa två vill jag lotta ut, dom är inte stora, ca 10x8cm och jag har fyllt dem med lite småsaker. 

Vill du var med på utlottningen? Då vill jag att du skriver en kommentar (= 1 lott) och samtidigt meddelar vad du gillar bäst, SVART eller RÖTT.
Länkar du till min blogg så blir det ytterligare en chans till att vinna (= 1 lott). 
Du har fram till och med den 7 Juli 2010 på dej att kommentera/länka.
Den 8 Juli har jag dragning! 
Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar