3 augusti 2010

en matta...

Jag har tovat! Kardade ullen tidigare i somras med nu först så har jag kommit till skott och gjort en matta till hunden. Eftersom jag har både brun & vit ull och en brun & vit hund så tyckte jag det kunde vara skoj att matcha matta och hund. Eydis hade bråttom att provligga:

Jag nåltovade hennes namn och ett hjärta efteråt.

Nu så är vi redo att åka på hundutställning. Vi har anmält oss till rasklubbens träff i september. Det ska bli spännande att se hur det går. Bra social träning för hunden är det, hur det än går på utställningen.
****************
Idag ska jag nog kika i min kasse som jag har massor av skoj prylar i efter kursen med Mikael Svensson. Sista kursen jag var med honom var i september i fjol. Kanske på tiden att kolla upp vad jag lärde mej!
Lite fler bilder från Island ska jag också få till, måste göra det i närmaste framtiden annars så lär väl det också bli liggande för att annat skoj kommer ivägen...
Här är vädret ganska bra idag. Efter regnet så har det blivit lite svalare.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar