14 augusti 2010

nästan framme...

Jag har sytt vidare på mitt gul/bruna arbete. Nu ska det få ligga till sig lite efter att jag sytt till en bård av samma bruna fusion-tyg som jag har emellan blocken. Så här ser det ut i nuläget:
Solen skiner och det blir skuggor på bilden.
Jag har lite funderingar på om jag ska lämna in täcket hos Pastellen i Gävle för att få det kviltat eller om jag ska göra det själv... som sagt, det får ligga till sig ett tag innan jag bestämmer mej.
*     *    *     *     *     *
För övrigt har dagarna rusat fram i snabb takt, varmt och fuktigt har vi så inte blir det mycket gjort utöver det jag är tvungen till. Det är faktiskt så att det har rusat fram så att jag bara en enda dag kvar tills jag börjar jobba igen. Hmm... var tog sommaren vägen? Kanske jag måste göra en summering för att se att dagarna blev fyllda med innehåll. (jodå, jag vet att jag gjort en hel massa)
Nu hoppas jag på att det har blivit liite svalare så att jag kan göra en behaglig prommis med Eydis. Ha en skön fortsättning på lördagskvällen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar