10 september 2010

äntligen helg...

Äntligen är det helg igen. Jag var hemma från jobbet i måndags så man kan ju tycka att veckan borde ha känts kortare... men icke. Nu så är det iallafall fredagskväll och jag har packat symaskin och sybord. I morgon bär det iväg till Uppsala på frihandskviltnings-kurs hos Quiltbiten. Oj vad det ska bli trevligt. Jag har verkligen sett fram emot den här kursen. I våras gick den som kvällskurs på vardagar och då kunde inte jag gå. Snälla Kristina ordnade till det och nu är samma kurs förlagd på tre lördagar under hösten.
Eftersom kursen är i butiken så lär väl en och annan nödvändighet följa med hem antar jag. Kanske det blir en sväng in på Ikea också innan hemfärd från Uppsala.
Nu ska jag slå mej ner framför tv:n ett tag innan det är dags att hoppa i säng.
Ha de'... eventuell rapport kommer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar