10 oktober 2010

för mycket tid...

och för lite att göra? Eller hur är det nu?...
Varför hopar sig allt på en o samma höst? Man lever ju bara en gång och då vill jag ju självklart hänga med på allt roligt som händer. Om man nu skulle råka leva fler gånger så har jag att göra då också, tygförrådet är välfyllt .
I går var jag på kurs igen hos Quiltbiten. "Fria blockhus" var tekniken den här gången. Gu' va skoj det är med fria tekniker och scraps...  tänk om det verkligen kunde vara så att det FANNS mer tid.
Efter att ha varit borta mer eller mindre varje helg sedan semestern tog slut och dessutom en del kvällar i veckorna så ligger jag efter en hel del. Huset är som ett bombnedslag, "syhålan" är överbelamrad med påsar och ouppackade väskor. Jag ligger efter med träningen i frihandskviltningen... men jag hoppas hinna lite i veckan som kommer. Nästa lördag är det dags för del 2 i den kursen. Hå hå ja ja... som sagt, för mycket och för lite...
Ha de'!   Jag ska starta dammsugaren nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar