13 oktober 2010

ojoj...

Idag har jag varit till "måbra-lokalen" som kommunanställda här i kommunen kan använda. Oj, jisses... jag har nog många små muskler som legat i dvala länge, tror jag. Iallafall så känner jag mej ganska mör... Återstår att se hur det känns i morgon. Vi var 4 från jobbet som tog en runda i lokalen. Kanske vi måste stötta varandra i morgon.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Idag är det också onsdagen den 13 oktober 2010, dagen då man i Chile räddar gruvarbetarna som suttit instängda i gruvan på ca 600 meters djup i 68 dagar! Så fantastiskt att dom lyckas med räddningsaktionen.Vilken lycka, till skillnad mot de flesta gruvolyckor som oftast blir tragedier. Ikväll måste jag verkligen se på nyheterna.
Så nu blir det nog inte sy mycket mer är just tv-tittande.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar