28 november 2010

1:a advent...

och jag gör ingenting. En långpromenad med hunden är vad jag gjort idag. Gårdagen tillbringades i Uppsala och den sista kursdagen med frihandskviltningen. Skönt! Den här hösten har jag varit iväg nästan varje helg på något. Så nu längtar jag efter att få vara hemma... och bara vara.
Inget resultat finns att visa upp ännu efterfrihandskviltningen, eller iallafall inget som jag vill visa. Idag spirar ideérna men jag kommer inte till skott... tror jag tar en sväng upp till syrummet. Där måste röjas lite till och ställas iordning efter alla mina utflykter under hösten. Jag har köpt lite tomtetyg som också skulle vilja bli något... kanske det är dags nu... japp, jag tror jag förflyttar mej till syrummet.

Ha en skön fortsättning på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar